A hazai marketing szakma jeles képviselői a polgármesteri kabinet által beadott nagykanizsai pályázatot kimagasló szakmai színvonalúnak ismerték el, s ezért Városmarketing gyémánt díjjal és védjeggyel jutalmazák. Városunk a KanizsaFest – a Város Napja rendezvénnyel pályázott és ért el sikert a „Rendezvény-esemény” kategóriában, olyan fesztiválokkal együtt, mint a Debreceni Virágkarnevál, a Szegedi Szabadtéri Játékok vagy a Győrkőcfesztivál.
Mindez a siker elsősorban annak köszönhető, hogy a város kiváló szakmai tanácsadókkal együttműködve az elmúlt években tudatos városmarketing tevékenységet folytatott, új arculat megalkotásával, rendezvényekkel és stratégiai gondolkodással építve Nagykanizsa imázsát – olvasható Dénes Sándor polgármester közleményében.
A városmarekting gyémánt védjegy logóját a tevékenységet megvalósító szervezet, illetve maga a város jogosult kiadványaiban, honlapján, különböző marketinganyagaiban, kommunikációs tevékenységében – az odaítélését jelző évszámmal együtt – használni, feltüntetni.
A városmarketing gyémánt logót a nyertesek a következő évi versenykiírásig használhatják.