Hétfő délután ünnepélyes keretek között vehették át elismeréseiket a 2014-es Iránytű turisztikai kommunikációs verseny díjazottjai Budapesten a Hotel Benczúrban.
Ebben az évben közel 60 db nevezés érkezett a versenyre. Nevezni 6 kategóriában lehetett: print, web, eseménymarketing, kommunikáció az eladás helyén, hirdetések és reklámkampányok. A felsorolt kategóriák díjazása mellett a zsűri különdíjjal és fődíjjal is díjazta a legjobb kampányokat. A beadott munkákat szakmai zsűri is értékelte, a Turizmus Trend szerkesztőségében.
A Zalakarosi Turisztikai Egyesület, Jámbor Tímea (stratégiai marketing vezető) által összeállított és koordinált integrált kampánya elnyerte a 2013 Legeredményesebb Reklámkampánya különdíjat, amely az új beltéri Vízipók – Csodapók gyermekvilág beruházás bevezető kampánya volt.